راهکاری خوشمزه برای پوستی زیبا

شفافیت و درخشندگی پوست یکی از مهمترین عواملی است که همه انسان ها به دنبال آن هستند زیرا پوست شفاف می تواند زیبایی انسان را دو چندان کرده و در نحوه روابط اجتماعی تاثیر بسیاری خواهد گذاشت. به گزارش گروه خواندنی های مشرق،  تا به حال راهکارهای بسیاری برای شفافیت پوست ارائه شده است که می توانند تاثیرات گوناگونی را روی پوست شما داشته باشد.


استفاده از کرم های شیمیایی تا انواع ماساژ درمانی ها از جمله راهکارهایی هستند می توانید برای بهبود پوست خود از آن ها استفاده کنید.


با توجه به انکه راهکارهای مختلفی تا به حال ارائه شده است اما بازهم استفاده از مواد طبیعی و خوراکی ها می تواند بهترین گزینه برای شما باشد


** گوجه فرنگی اولین و بهترین گزینه برای داشتن پوستی زیباست زیرا گوجه سرشار از آنتی اکسیدان بوده و ماده خاصی به نام لیکوپن در آن می تواند برای هر پوستی کارساز باشد. شما می توانید گوجه را به صورت خوراکی مصرف کنید یا اینکه پوست آن را روی پوست قرار دهید تا مواد مغذی جذب شوند.

** کلم پیچ خوراکی معجزه گری با مقدار زیاد از ویتامین ای است و همچنین می توان در ان میزان زیادی ویتامین ث پیدا کرد. آنتی اکسیدان بالا در این خوراکی باعث می شود تا پوست شفاف شده و سلول های مرده زیر پس=وست ترمیم شوند. برای بهره مندی از این خوراکی به طور کامل باید آن رابه صورت تازه و در سالاد مصرف کنید.

** چای سبز یک نوشیدنی عالی برای رفع تشنگی و همچنین درمانی برای لکه های پوستی است. در تابستان برای محافظت بیشتر در مقابل مضرات نور خورشید بهتر است از چای سبز استفاده کنید زیرا این چای به عنوان یک ضد آفتاب عمل کرده و نمی گذارد تشعشعات بد خورشید به پوست شما برسد.


** کنگر به عنوانی یکی از خوراکی های نه چندان محبوب در کشور ما شناخته می شود و افراد زیادی از آن استفاده نمی کنند. ما با این خوراکی تنها در ادبیات و ضرب المثل ها آشنا هستیم. کنگر خوراکی است که می تواند با سلول های سرطانی پوست جنگیده و مانع از بروز بیماری های مختلف پوستی شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.